Vybíráte téma pro své podnikání nebo třeba účet na sociálních sítích? Jeho základem by vždy měla být Business Trifecta. Je to téma, které miluji, mám v něm dostatečně velké znalosti a zkušenosti – a je profitabilní.
Každá ze 3 oblastí má v tomto případě stejnou váhu.
- Vaše téma vás nebaví, ale spatřujete v něm prodejní potenciál? Nejspíš budete mít problémy s autenticitou – a také se budete na denní bázi zabývat něčím, co vám nedělá radost.
- Téma vás baví, ale nemáte v něm dostatečné znalosti a zkušenosti? Pak se ho klidně držte dál, ale obojí si doplňte. Jinak škodíte svým klientům a kazíte si dlouhodobou pověst.
- Téma vás baví a umíte ho, ale vaše cílovka nemá peníze nebo je za danou věc není ochotná vydat? Pak máte hobby, nikoliv podnikání.
Pokud jediný kousek z trojice chybí, zaděláváte si na neúspěch nebo na to, že se v daném tématu budete dlouhodobě trápit…
Jak v Business Trifectě obstojí vaše téma?
Nejnovější komentáře